Alla inlägg den 14 april 2013

Av Jossan - 14 april 2013 00:00

Äntligen, efter ett år av slit, har en diskmaskin flyttat in i vårt hem. Det känns så himla skönt!
Har tjatat om det både på instagram och Facebook, men alltså förstår ni hur skönt jag tycker att det är?!

Innan har diskberget snabbt vuxit till (det är inte klokt hur mycket disk tre personer snabbt får till!) och så fort man tittat in i köket så mår man dåligt för det ser så himla stökigt ut. Spelar liksom ingen roll om resten är städat. Ser man den där förbannade disken så känns det ostädat ändå! Nu kan vi ju gömma disken i maskinen liksom :)

Jag kan erkänna att jag inte varit den mest flitiga att diska, oftast Jonas som står för den biten. Men jag fick ju ändå se disken och få dåligt samvete att jag inte gjorde något åt den.

En diskmaskin på extrapris kändes som väl investerade pengar i vår familj!

Innan maskinen kom på plats tyckte Sixten att hålet som blev efter skåpet var en rolig "koja" :)

Ovido - Quiz & Flashcards