Direktlänk till inlägg 11 april 2012

v. 31 (30+0)

Av Jossan - 11 april 2012 15:41

Idag gick jag in i vecka 31.

Det har nu gått 75,4 % av graviditeten och det är 69 dagar kvar till beräknad födsel.

Vi har insett att vi har en hel del kvar som vi måste köpa innan bebisen kommer, så idag åkte vi iväg och köpte lite saker eftersom vi båda var lediga samtidigt för en gångs skull.

Köpte inte så jättemycket men det blev i alla fall:

  • Täcke och kudde
  • En uppsättning med sängkläder
  • Mjuk borste (och kam)
  • Skötbädd
  • Nässug
  • Nagelsax-kit

 

Nu är det bara resten kvar ;)


Här har vi dagens mage också:


   

 
 
Sara H

Sara H

12 april 2012 00:17

Grymt fin soffa! En sån vill jag också ha!

Ni verkar ha haft en riktigt bra påsk också. Kul att träffa folk som man träffar sällan.

Ja, jag måste säga det ännu en gång men du har verkligen jätte fin mage! Ska bli så himla spännande att se vem det är som döljer sig där inne. :)

http://sarajohannaholmstrom.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jossan - 12 december 2013 10:48


En hel del har hänt sedan sist.   Numera är jag förskollärarstudent. Jag trivs bra på utbildningen och jag är nöjd med de studieresultat jag uppnår! Programmet läser jag på distans och jag har precis avslutad min första verksamhetsförlagda utbild...

Av Jossan - 14 april 2013 00:00

Äntligen, efter ett år av slit, har en diskmaskin flyttat in i vårt hem. Det känns så himla skönt! Har tjatat om det både på instagram och Facebook, men alltså förstår ni hur skönt jag tycker att det är?! Innan har diskberget snabbt vuxit till (d...

Av Jossan - 10 april 2013 15:37

Ja, det är som vanligt det här. Ett blogginlägg här och där med långa mellanrum. Det är som att lusten och tiden för att blogga går i perioder, just nu kände jag för att skriva lite. Det var ju faktiskt två månader (!) sen sist...   Våran lil...

Av Jossan - 29 januari 2013 00:54

Sju månader har gått sedan den finaste av alla kom till oss. SJU månader! Det är ju inte riktigt klokt vad fort riden går. Nu är Sixten närmare ett år än nyfödd. Våran lilla snutte! Satt tillsammans med Sara och kollade lite i förlossningsjournal...

Av Jossan - 27 januari 2013 01:02

Sixten är en väldigt lättsam pojke på många sätt och vis. Men när det kommer till det där med sömn är det lite annat. På dagarna går det oftast jättebra att få honom att somna, i vagnen. Inne eller ute spelar ingen roll, bara vagnen gungar somnar ha...

Ovido - Quiz & Flashcards