Alla inlägg den 26 maj 2012

Av Jossan - 26 maj 2012 15:41

Häromdagen sa mamma till mig när jag hade det här linnet på mig


att det var ovant att se mig med något som har lite mer färg och mönster. Det har hon faktiskt rätt i. Jag är ofta väldigt enfärgad och grå. Egentligen vill jag ju ha saker med färg, så nu har jag bestämt att jag ska försöka köpa kläder med lite färg här framöver.

Så idag när jag var på stan köpte jag två klänningar med lite färg faktiskt. Skulle inte köpa två hade jag tänkt men jag kunde inte bestämma vilken färg jag skulle ta, så då blev det båda! Även fast dom är likadana förutom färgen.


   

Hur sköna som helst! Dessutom kan jag ha dom både nu innan bebisen föds och även efter. Perfekta sommarklänningar med ett par leggings under! Tänkte att jag skulle ta en bild med dom på mig, men det gick inge bra så det får bli en annan gång.

Köpte en necessär som var mönstrad med olika rosa färger, en till färgklick alltså. Inte för att man går runt med en necessär särskilt ofta, men när man väl ser den är det ju roligt att den ser lite glad ut och inte tråkig och svart...

Ovido - Quiz & Flashcards