Alla inlägg den 28 maj 2012

Av Jossan - 28 maj 2012 23:41

Jonas har en t-shirt som han har använt rätt flitigt kan man väl säga utan att överdriva...

Det syns på den då det är fullt med hål i sömmarna och den är väldigt urtvättad.

Men så himla mjuk och skön!

Så idag fick jag för mig att den skulle bli en skön gosefilt till bebisen.

Ett tunt och mjukt tyg liksom att mysa med. Kanske inte så fin, men så skön som sagt.

Så jag tror att jag ska ta och klippa sönder tröjan och sy ihop den till en filt. Lika gärna som att slänga den liksom :)


Appropå ingenting, men måste bara hur hemskt det än känns att säga det... Alla bebisar är verkligen inte så söta när dom är alldeles nyfödda. Det konstaterade jag nyss när jag kollade på landstingets hemsida, på nyfödda. Fast hur konstigt är det egentligen, dom har ju precis pressats genom något som egentligen är alldeles för litet att komma ut genom...

Visst, alla barn är ju söta på sitt vis, och skulle det vara ens egna barn som såg sådär lite klämd ut skulle det nog vara det finaste man sett i alla fall ♥

Ovido - Quiz & Flashcards