Alla inlägg den 7 februari 2011

Av Jossan - 7 februari 2011 10:16

Igår kväll tog jag bussen till Storån.

Jonas har varit här och åkt skoter sen fredag morgon.

Nu är jag ledig tills i morgon, så då passade jag på att åka hit och hälsa på lite eftersom det är så sällan jag är ledig. Så det här var enda tillfället som passade i hela februari tror jag?

Längtade lite efter Norpan, så måsta träffa henne lite :)

Och jag och Jonas är sällan lediga samtidigt, så vi måste passa på att ses när vi kan.

Till helgen är jag iofs ledig, men då ska jag iväg till Sandviken efter jobbet på fredagen och träffa kusin+barn. Eventullt andra kusinen och hans barn också. Och förstås faster Monica och "farbror" Curt också :)

Sen på lördag kväll är det personalfest, så jag kommer inte till Hudik fören natten mot söndag. Så den helgen får vi inte heller träffas så mycket.

Så det gäller att passa på som sagt :)


Idag ska vi ta en promenad i finvädret. Sen funderar vi på att ta skotern in till Ytterhogdal (det blir nog ungefär 4 mil sammanlagt) och äta pizza till middag.

Mysigt! :)

Ovido - Quiz & Flashcards