Alla inlägg den 18 februari 2011

Av Jossan - 18 februari 2011 22:41

Oj, Carros länkning till min blogg på min födelsedag gjorde att jag hade ungefär 30 fler läsare den dagen än jag brukar ha i normala fall! :) Det var ju kul!


Jobbet tar upp mycket av min tid, den tid jag har över går till annat än bloggen för tillfället. Därför har det varit lite dåligt med uppdatering senaste tiden.


Jag är ju numera 21 år, känner ingen större skillnad mot när jag var 20 om man säger så ;)

Kommer ett inlägg om det framöver, men inte ikväll :)


Idag har jag varit hos Carro. Även Carros kompis Sara och lilla Maja var där :)

Har jobbat också 15-19. Kort pass, men ett av dom svåraste jag har haft på McDonald's. Har nämligen lärt mig Dt2:an. Alltså lämnat ut maten.

Inte så svårt kanske man kan tro, men det är det.

Jättemycket att tänka på och världes tidspress.

Magsår nästa?

Hade fått ett sms när jag slutade där det stog:

Hmm, är det inte meningen att man ska få med pommes frites till en meny? ;)

Ooups!

Förlåt.

Men man måste göra misstag, annars lär man sig inte.

Får jag stå på samma station i morgon också kommer jag nog kolla två gånger att alla pommes frites är med.

Som med allt annat blir man ju bara bättre av övning, så om några dagar kommer nog Dt2:an flyta på rätt bra den också. Även om den tar lååång tid att bli proffs på!


Jag har haft jäkligt ont i magen den här veckan. Vet inte vad det beror på. Kanske är det stress?

Det märks väl om det går över snart, det gör det nog.


Nu ska jag se vem som åker ut Let's Dance, sen ska jag åka till lägenheten.

Har varit i Hög och ätit middag. God taccos, tack mamma! :)


Jonas pappa är och hälsar på i helgen, så några dagar framåt blir vi tre i våran lilla etta :)


Ovido - Quiz & Flashcards