Alla inlägg den 23 februari 2011

Av Jossan - 23 februari 2011 22:51

Det är ett jäkla tjat om mitt hår i bloggen, men det är viktigt med håret för mig :p

Konstig kanske, men sant.

Jag är fortfarande väldigt osäker på om jag vill ha kort hår.

Vissa dagar känner jag att jag vill ha tillbaka mitt långa hår, andra dagar trivs jag med det jag har.

Dom dagar då jag känner att jag vill ha långt hår skulle jag helst vilja ha det direkt. Men det kommer ta låååång tid att spara ut det. Och det känns jäkligt jobbigt.

Dessutom känner jag mig själv, antagligen kommer jag tröttna på att spara ut det när det börjar bli fult. Då kommer jag klippa mig igen, och så var man tillbaka på ruta ett igen.

På något vis känner jag mig inte lika mycket som en tjej när jag har kort hår. Känner mig "okvinnlig". Får för mig att Jonas hellre vill ha en tjej med långt hår, även fast jag vet att det inte spelar någon roll för honom vilken frisyr jag har :p

Men jag blir så avundsjuk på alla med långt hår. Tänker att så vill jag också ha.

Samtidigt tänker jag på hur mitt hår såg ut då det var långt. Det bara hängde där, jag fixade aldrig i ordning det liksom. Men nu tror jag att jag skulle börja göra det mer, eftersom jag har hållt på mer med håret nu då jag har en kort frisyr.

Saknar att kunna sätta upp håret. Ha ett val liksom, hur ska håret vara idag?

Det går inte med den här frisyren.

Hmm, visst låter det som att jag borde spara ut det va?

Av Jossan - 23 februari 2011 14:13

...är det en vanlig dag?

Nej det är ingen vanlig dag

För det är Jonas födelseda'

Hurra, hurra hurra!


 Grattis på 27 årsdagen älskling! 

                                                  
                    

Ovido - Quiz & Flashcards