Alla inlägg den 1 mars 2011

Av Jossan - 1 mars 2011 11:49

Jag håller ju på och ska bli handledare på jobbet nu.

Det innebär en hel del plugg. Till mötet idag är det ganska mycket jag ska kunna, jag ahr haft ett x antal dagar på mig att plugga till det.

Men alltså, jag vet inte hur man gör?!

Jag bara läser. Vad mer ska man göra?

Idag har jag haft en extra dag att plugga eftersom mötet blev framskjutet. Tror ni jag pluggade nåt?

Lite, men inte mycket.

Känner på något vis att jag redan kan det. Men är ändå jäkligt osäker på om det verkligen är så att jag kan det.

Får dåligt självförtroende och tror att jag inte kan, men ändå tror jag att jag kan.

Vet inte hur jag ska förklara.

Tycker jag har pluggat för lite för att kunna så mycket som jag tror att jag kan :p


(Nej, jag har inte klätt på mig än... Men nu så ska jag göra det)

Av Jossan - 1 mars 2011 11:21

Kanske beror på att jag sitter i morgonrock fortfarande? Benen blir kall.

Klockan är snart halv tolv, så det börjar ju verkligen bli dags att klä på sig nu!

Vid 13 tiden ska jag träffa My, vi ska ta en fika.

Sen måste jag på stan en sväng också, eller måste måste jag inte (måste, gud vad konstigt det låter när man säger det flera gånger!) Men jag tänkte kolla om jag hittar någon bra sportbh på Intersport. Fick presentkort där i julklapp, så att jag skulle kunna köpa en sån.

Jag tror att det kan vara skönt att ha när man jobbar, eftersom den sitter där den ska liksom. Har man en vanlig bh åker banden ner hela tiden, i alla fall på mig.

Iofs kan man ju dra åt dom, men ändå. Behöver en sportbh oavsett eftersom mina gamla är för små. Liksom mina andra bh:ar.

Fattar inte varför dom blir för små hela tiden :p


Börjar jobba 17 idag, till 21. Men innan det ska jag ha möte också, det börjar 15.

Egentligen skulle mötet ha varit igår, men det blev inget pga missförstånd.


I morgon fyller mamma år. Så då blir det kalas med släkten på kvällen :)

Innan ska jag nog till Carro en sväng, är ledig hela dagen i morgon. Skönt!


La ett bud på tradera förut, nu ångrar jag mig nästan.

Men det blir nog bra.

En t-shirt med Rolling Stones-tryck :)


Nej, kläder på var det ju!



Ovido - Quiz & Flashcards