Alla inlägg den 14 mars 2011

Av Jossan - 14 mars 2011 13:43

Visst har jag inte skrivit något om att jag har färgat håret nu va?

Tror inte det.

I alla fall är mitt hår numera brunt. Med lila i! LILA!

Det var inte riktigt vad jag hade tänkt mig, men Anna fick fria händer...

En liten chock fick jag när jag såg mitt nyfärgade hår i spegeln. Vi hade pratat om röda partier liksom, men så blev det ju inte.

Hade hon föreslagit lila hade jag nog aldrig gått med på det. Men nu i efterhand tycker jag att det blev snyggt. Rätt coolt ju.

Det är inte lila så att man tänker: Shit, har hon lila hår?!

Det kommer liksom bara fram i vissa ljus, folk har sagt efter ett tag: Nej men, är det lite lila i håret också.

Så det är inget iögonfallande.

Men ja, lila är det. Och brunt.

Anna gjorde rätt i att göra som hon trodde skulle bli bra tycker jag :)

Ska lägga upp en bild någon dag, men för tillfället har jag ingen bild.

Men det kommer en :)


Bara det att nu när jag hade tvättat håret såg jag att lite av färgen har släppt. Där håret var som mest blont innan, antar att det inte fäste lika bra där.

Men det är nog inget som andra ser, är nog bara jag som gör det.

Släpper det mer måste jag nog ringa och fråga hur jag ska göra- För det ser typ vitt ut där det har släppt.

Aja.


Ikväll jobbar jag stängning. I morgonkväll också.

Känner mig lite nervös, har aldrig stängt själv.

Vi är ju tre stycken som stänger, men dom andra två gör ju andra saker. Det är liksom uppdelat. Innan har jag stängt med hjälp av handledare, nu ska jag alltså göra allt själv. Det mesta klarar jag, men vissa saker vet jag redan nu att jag kommer behöva hjälp med. Men så får det vara, alla är vi ju nybörjare någongång! :)

Sen är jag ledig två dagar, för att sen jobba hela helgen...

I helgen var jag ledig i alla fall.

Jag och jonas hade en mysig helg i Storån. Ska skriva mer om den en annan dag. Nu ska jag snart laga lite mat innan det är dags att ge sig iväg till jobbet!

Ovido - Quiz & Flashcards