Direktlänk till inlägg 5 mars 2011

Det här roade jag mig med ett tag under kvällen...

Av Jossan - 5 mars 2011 20:59

Jag fick ett ryck nu ikväll innan jag skulle duscha.

Mina ben började bli lite väl lurviga med hårstrån som var drygt en cm långa, så tyckte det var dags att ta itu med dom...


Innan:

  

Rätt håriga, eller hur?

(Ändrade ljuset på bilden så man skulle se tydligare...)


Under tillfixning:

  

Rätt kul att man nästan inte ser vart raklöddret börjar...


Efter:

  

Det jobbiga är att i morgon kommer dom nog kännas som en igelkott...


Lekte lite med kameran också.

Här har ni resultatet av det:

    

    


Appropå förra inlägget...

Jag har ju haft massa konstiga saker för mig.

Tvångstankar och sånt där knas.

Gör jag inte det kommer det och det hända.

Om jag gör det här kommer det och det hända.

I alla fall, när jag rakade benen nu ikväll kom jag och tänka på när jag inte kunde raka och noppa olika ställen under samma dag.

Rakade jag benen och noppade ögonbrynen en dag, ja då kunde jag inte också raka mig under armarna t ex.

För om jag gjorde det fick jag för mig att något hemskt skulle hända med mig.

Därför fick jag liksom dela upp alla dom där sakerna så att jag inte gjorde allt på samma dag.

Knäpp va?!

Som tur är har jag lagt ner många av dom där tankarna nu.

Skönt.

 
 
Ingen bild

Sara H

6 mars 2011 01:28

Haha.. vilka läckra bilder! ;) haha

Jossan

8 mars 2011 18:50

Haha ja, eller hur? ;)

 
Carro

Carro

6 mars 2011 06:56

Ja de är superduper mysigt :) Också luktar de ju gott. Man vill liksom att de ska vara rent och fint när man tänder ljust, därför gör man de redan på en gång så vet man vad man har att vänta sig om man städar :)

Men hörrödu, lägg av med dom där tankarna nu! Blir tokiii påräää ;)

http://norbergcaroline.blogg.se

 
ewa

ewa

6 mars 2011 07:32

haha många konstiga ideer man kan få;P

Nu har jag köpt kort på f&s men har inte börjat än..hoppas de blir av;) du då har du börjat träna nåt?? annars häng på nu du oxå:)

http://ewawiklund.blogg.se

Jossan

8 mars 2011 18:51

Ja, man kan då vara bra knäpp ibland :p
Har ju läst att du redan varit på två pass, vad duktig du är! :)
Jag ska hänga på jag också! :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jossan - 12 december 2013 10:48


En hel del har hänt sedan sist.   Numera är jag förskollärarstudent. Jag trivs bra på utbildningen och jag är nöjd med de studieresultat jag uppnår! Programmet läser jag på distans och jag har precis avslutad min första verksamhetsförlagda utbild...

Av Jossan - 14 april 2013 00:00

Äntligen, efter ett år av slit, har en diskmaskin flyttat in i vårt hem. Det känns så himla skönt! Har tjatat om det både på instagram och Facebook, men alltså förstår ni hur skönt jag tycker att det är?! Innan har diskberget snabbt vuxit till (d...

Av Jossan - 10 april 2013 15:37

Ja, det är som vanligt det här. Ett blogginlägg här och där med långa mellanrum. Det är som att lusten och tiden för att blogga går i perioder, just nu kände jag för att skriva lite. Det var ju faktiskt två månader (!) sen sist...   Våran lil...

Av Jossan - 29 januari 2013 00:54

Sju månader har gått sedan den finaste av alla kom till oss. SJU månader! Det är ju inte riktigt klokt vad fort riden går. Nu är Sixten närmare ett år än nyfödd. Våran lilla snutte! Satt tillsammans med Sara och kollade lite i förlossningsjournal...

Av Jossan - 27 januari 2013 01:02

Sixten är en väldigt lättsam pojke på många sätt och vis. Men när det kommer till det där med sömn är det lite annat. På dagarna går det oftast jättebra att få honom att somna, i vagnen. Inne eller ute spelar ingen roll, bara vagnen gungar somnar ha...

Ovido - Quiz & Flashcards